Cykel

Trodde att jag skulle ha med mig en cykel hem i söndags från Västerås men så blev det inte. Jag har nämligen köpt Sarahs gamla cykel och tänkte ta med den på bussen. Frågade busschauffören på vägen dit om det är ok att ta med cyklar och han svarade att det var inga problem alls.
Toppen tänkte jag och tog med cykeln när jag skulle åka hem. Men då var det en riktigt sur chaufför och för honom fick man absolut inte ha något i bussen. Det var en expressbuss och dom ska gå fort så man hinner inte lasta i och ur....hmmm, om man sitter i rullstol då? Har rullator? Barnvagn? Massa packning? Får man inte åka med då heller?

Måste lägga ut bilden på Mimmis lådcykel, tycker den är så rolig!!



Gick kanon att sitta i den. Den tar 150 kg så till och med jag kan åka med :)



Hur som helst så hade jag det mysigt hos Sarah och Andreas! Sarah tog med mig till en uteservering och bjöd på vin! Fick prata av mig lite! Sedan gick vi hem till deras nya lägenhet där Andreas var i full gång och lagade mat! Fick en riktigt god pasta med bubbel till och choklad till efterrätt! Väldigt lyxigt!
Tack så mycket <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0