Före vs Efter

Har lite svårt att förstå att jag ska plugga om en vecka... Jag räknar iofs med att första kursen går åt skogen iom att jag inte kommer vara på plats. Men jag ska väl iaf försöka läsa lite. Där försvann mitt liv, hehe! Nä men det ska bara bli kul faktiskt! Är kanske dags att fixa lite skolgrejer, block och sånt där!
Letar även efter en bra väska, vill att den ska se ut lite som en portfölj. Än så länge har jag inte hittat nån snygg.

Igår var jag i Sthlm och hälsade på Tessan i hennes salong! Hon snyggade till mig lite! Ska kanske dit och om två veckor igen och bli ännu snyggare!!!

Såhär såg jag ut innan. Tycker håret ser ganska långt ut, känns inte som det.


Efter! Fint va! Sådär ja, nu är jag en het brunett igen ;)


Tack Tessan!


Kommentarer
emmlan

Snyggt! Blev det rätt bruna färg nu då? Tur att du inte fick nåt utbrott iår ;)

2011-09-25 @ 18:36:35
ylva

Tack! Ja det tycker jag! Inget rött i! Hoppas den sitter bara...annars får vi lägga på en till omgång om två veckor!

Nä, inget utbrott än....vet inte vad d var med mig förra året?

2011-09-25 @ 18:41:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0