Ivrig?

Nu har jag fixat flyttlådor! Har inte börjat packa än men jag ska!! Är så ivrig av mig, klarar inte av att bara gå och vänta! Men det är väl lika bra att börja så kanske det inte blir så jobbigt på slutet!Jag blir som ett barn dagen innan julafton.
Det värsta som finns är nog att bara vänta, särskilt när man inte kan göra något åt det. Suck! kan inget annat än att hålla tummarna!

Har inte gått så bra med min träning senaste tiden, har blivit så trist på friskis. Ikväll ska jag iaf tvinga iväg mig. Får nog bli ett intensivpass så jag räknar med att dö.

Längtar tills på lördag, då ska jag till Sthlm och Tessan! När jag ändå håller på och ändrar allt annat i mitt liv kan hon få ändra lite till :)



Kommentarer
tilde

ska du bli långhårig? =)

2011-09-20 @ 14:28:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0