Mys!

Ikväll blir det myskväll med Frida och Hilda :) hade tänkt åka dit nu direkt efter jobbet men jag måste hem och ta en powernap. Jag är så trött. Så för att undvika att somna i soffan eller i maten så får det bli en powernap!

Jag fick min cykel igår så nu tar jag mig fram lite fortare :)

Imorgon blir det sthlm större delen av dagen!!! Spännande!!!

Annars händer det nog inte så mycket i helgen. Ska börja packa och leta efter kursplanen för en kurs jag läste för länge sen. Känns tveksamt att jag har kvar den.
Lite träning ska jag också klämma in!

En vecka kvar till Karlstadweekend, ska bli så kul! jag och Carro har taggat varandra till tusen....haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0