Skuggor!

Mitt paket från Nelly kom idag! Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om klänningen, måste nog pröva den några gånger till! Fin är den men vet inte om den sitter som ett smäck. Kanske får leta vidare. Jag ska iaf ha en liten svart, var länge sedan jag köpte en sån!!

Däremot blir det bra med alla ögonskuggor!!





Har inte hunnit testa skuggorna mer än lite på handen så jag vet inte hur bra de sitter. Men färgerna på en del var helt ok!

Skönt att det snart är helg!! Blir förmodligen AW på fredag och på lördag ska jag till Sarah i Västerås! Nästa helg får jag besök av Emmeli! Helgen efter det ska jag till sthlm och bli färgad av Tessan! Sen är det oktober och då ska jag, Anna och Carro till Karlstad! Det ser jag fram emot! Hoppas på det bästa då!

Har tänkt lite extra på en person idag. Du vet nog vem du är <3


Sovdags nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0