Sthlm!

Igår efter fikat/lunchen på stan med Tobbe drog jag iväg till Sthlm! Mötte upp Carro och åkte sedan hem till henne! Efter lite tid framför spegeln tog vi oss iväg hem till Tessan i Solna!

Var riktigt kul att träffa alla, så bra att jag åkte dit!
Kvällen blev ganska lugn, lite dricka och mycket prat! Hamnade på east! Mycket trevlig kväll helt enkelt! Idag har jag varit rätt seg så har inte gjort speciellt mycket!



Tack för att jag fick sova hos dej Carro!






 

Nu blir det nog film för mig, om jag kan koncentrera mig. Mycket i huvudet. Både förtvivlan och hopp. Önskar att jag kunde se in i framtiden, iaf lite....om man bara kunde få en liten hint om vad som ska hända så att man slipper gå och vara så himla orolig/ledsen mm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0