Student!

I helgen har jag haft besök av Emmeli! Vi har mest tagit det lugnt. Runda på stan, kaffe i solen, film, tur till Gränby centrum, TV-köp mm.

Var sista gången hon hälsade på mig här i stan för snart bor jag inte här!! Har räknat lite, tror det är 48 dagar kvar till flytt! Det är verkligen inte lång tid. Har mycket som behöver fixas! Lägenhet vore ju trevligt om jag kunde hitta en. Någon som har en??


Har inte skrivit det men jag ska bli student igen. Ska plugga ett par år till och bli receptarie. Har fått tillgodoräkna mig en hel del kurser så det blir inte så lång tid!
Känner mig rätt peppad faktiskt, blir nog lite annorlunda mot när jag pluggade sist. Det var så mycket annat som var viktigt då. Nu kommer jag bli en sån där duktig student...haha!

Känns helt rätt med det här beslutet. Kommer bli bra oavsett men jag har ju lite andra grejer jag hoppas på också men vi får se. Jag är bara lite otålig, vänta är inte min grej. Vill fixa och lösa allt nu, helst igår!!


Kommentarer
samantha

Låter som en bra plan hoppas du hittar ngn lägenhet bara ska hålla ögon och öron öppna kram

2011-09-18 @ 18:44:37
Helena

Vad kul Ylva! Vart går flyttlasset nu då?

2011-09-18 @ 21:22:21
Ylva

Helena, det går till Karlstad såklart!

2011-09-18 @ 22:25:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0