Dec. 16, 2012

Skrev nyss ett inlägg men så råkade jag trycka bort det. Nu orkar jag inte skriva om allt...

Idag blir d plugg hela dagen, snart tentadags!
Våran lärare har vi anmält till kåren så vi får väl se vad som händer nu.

Nån mer som nyss lyssnade på musikhjälpen? Nån som spelar i dundertåget var där.....sämsta jag hört på länge. Sämst musik, han kunde knappt prata, lät inte som han var helt med...sen glömde han texten så han var tvungen att avbryta....

Igår var d gameday....ingen bra match av oss, och jag var nog sämst på plan...


våra nya matchdräkter....dom är väl fina men fy fan vad tighta. Jag valde ändå storlek L.....alltså bara för att d är damstorlekar tror dom alla ser ut som stickor, eller? Ska ni köpa ställ i damstorlek - ta alltid några storlekar större, om ni inte vill att d ska sitta som ett korvskinn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0