det här med vinter....

God morgon! Är på väg till skolan nu, blir en heldag med räkning. Kommer aldrig klara av den här tentan, helt omöjlig. Och vad ska jag med detta till?

I morse vaknade jag mina två alarm plus en annan smäll.... var nån av katterna som var i farten.


Är det bara jag som inte är glad över att d är vinter, kallt, snö, jul? Jag hatar kylan. Det värsta jag vet är att vakna med en kall näsa! Jag ligger hellre och svettas! Kanske beror på att jag fryser jämt? Konstant frysande i ett halvår är inte kul!
Snö är jag inte heller så förtjust i, inte julpynt heller. Som det känns nu har jag inte tid med jul :(

Haha, fy vad bitter jag låter! men vintern är inte min favorit och all press i skolan gör inte att jag blir en gladare person tyvärr :(





Kommentarer
Helena

Ylva, du fixar det helt säkert! Går det inte nu så får du ta det i nästa steg. Sen behöver man faktiskt inte älska det här kalla, vita klimatet som vi just nu är omgivna av, inte julen heller. Men det vänder åt rätt håll ganska ganska snart så håll ut! Kramma kissarna (om du får)
/Helena

2012-12-04 @ 14:22:50
Ylva Persson

Hej Helena! Ja på nåt sätt så löser det sig alltid! Jag vet, mindre än en månad kvar tills det börjar bli ljusare igen!!! Vi har iaf inte fått lika mycket snö och kaos som ni!
Missarna är lite svåra att krama, men den ena är typ klappbar nu!! Sakta men säkert framåt!!! :)

2012-12-06 @ 23:52:46
URL: http://ylvisplace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0