I wanna scream and shout and let it all out

Sådär då var farmakologintentan skriven. Svår var den som väntat. Kunde inte alla frågor, chansade lite ibland, men jag gjorde mitt bästa. Fick iaf ur mig allt jag kan, men det är mycket möjligt att det inte räcker till, våran kära lärare kräver ju detaljnivå på allt.

Nu är jag sjukt trött, mår nog inte så bra. Kroppen är liksom uppe i varv men ändå trött? Ska försöka ta lite ledigt över jul men har ändå massa att göra. Dessutom börjar vi redan den tredje igen.

Ska ta en dusch nu och efter det ska jag plugga till recepttentan som är i morgon, 100 % måste man ha för att klara den.

Känner för att hälla i mig en massa vin, en redig fylla hade suttit bra! Vad har vi lärt oss i skolan....är det inte bra med alkohol om man vill lugna ner sig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0