Effektiv!

Det har verkligen varit fullt upp nu. De nya kurserna är inte lätta. Jag sitter som ett stort frågetecken. Lite jobbigt faktiskt men det kanske ordnar sig i slutändan?

Jag har fixat gymkort på KMTI så nu jäklar ska jag komma igång, ska bara flytta först! Idag fick jag nycklarna så jag har varit där med lite grejer och har handlat färg med tillbehör, beställt soffa, köpt köksbord å stolar.

Måste säga att jag varit effektiv idag, ja dels allt med lägenheten, sen pluggade jag nån timme i morse. Ringde ett samtal och har ev fixat extrajobb. Varit och tagit cellprov, inte speciellt kul men bra! Där fick jag beröm för mina starka muskler, hon frågade om jag rider mycket....haha, ja häst mena hon ju såklart men jag med min fantasi fnissade ju till :)

I morgon blir det skola och kanske lite målning?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0