Hinner inte allt jag vill ju...

Jag har fullt upp just för tillfället. Massa saker i huvudet. Saker som jag ska komma ihåg att fixa! Är i skolan typ varje dag, läser ju två kurser samtidigt. Tenta om två veckor i den ena sen den andra två veckor efter det.
Har en hel del att göra där för jag ligger långt efter.

Jobbar har jag gjort varje lördag... men nu i helgen är jag ledig för då kommer Carro och hälsar på!! Ska bli skitkul men hon får stå ut med allt kaos i lägenheten! Har inte hunnit med så mycket där men det är färdigmålat och de stora möblerna är typ på plats.

Vet inte om jag hinner med så mycket lägenhetsfix innan tentorna?

Som sagt, är ledig lördag men jobbar ikväll. Invite ikväll men tror det blir rätt lugnt! Jag har dessutom lyckats få ett annat extra/sommar-jobb. Hur bra som helst, jag är supernöjd! Så nästa lördag jobbar jag första dagen!! Jobbar då 10-15, och sedan månen 22-03.... Ja lite fullt upp som sagt.

Fick tentaresultatet från förra kursen för nån vecka sen.....jag fick VG, helt otroligt. Jag är så stolt över mig själv!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0