Målare!

Idag var jag i lägenheten efter skolan och målade köket, så nu är första omgången klar. Målar nog en andra gång på söndag! Inser att det kommer ta lååååång tid för mig att flytta in, få det som jag vill mm. Jag har ju inte råd att köpa allt på en gång heller :( Tråkigt när man vill ha allt!

Dagens outfit!



Ikväll har jag tryckt i mig pizza. Blev lite krångel med bilen när jag skulle åka hem från pizzerian. Dörrhandtaget typ frös fast, det åkte inte ut igen så jag fick inte igen dörren. Fick styra med ena handen och den andra handen fick hålla i dörren. Tur att det inte var långt att åka!

Var även in på affären och till min stora lycka hittade jag detta



Mjölkchoklad med lakritskulor i......fy satan vad gott det är. Synd att det är limited edition :( Jag får helt enkelt bunkra upp med ett lager!!



Kommentarer
Anonym

Men vad orättvist! Finns inte i Stockholm ju.... Kan du skicka??

2012-02-04 @ 15:49:11
Ylva

Jo visst....mena du mig, min outfit eller chokladen ;)

2012-02-04 @ 17:29:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0