Nyår!

Nyår firades i Karlstad med Em och Paow! Alldeles lagomt! Vi hade funderingar på om vi skulle gå vidare nånstans men jag tror vi hamnade i matkoma. Måste säga att vi lyckades väldigt bra med maten! Jag lyckades inte ta speciellt många bilder nu heller.....en tror jag det blev.

Våran extremt goda förrätt!!!


Tur att Emmeli tog en bild :)


Emmeli hade även fixat lite gamla bilder. Jag firade ju nämligen nyår med dessa två för tio år sedan. Fast då var det betydligt fler på festen.

Såhär såg vi ut då







Hmm, vad ska man säga? Fin och tät lugg hade jag iaf... Jag försöker inbilla mig att jag minsann fortfarande ser ung och fräsch ut, att jag inte har förändrats så mycket men nu kan jag ju glömma det. Titta vad liten jag är. Ung och oskyldig kanske :)


Kommentarer
paow

Wow va läckra vi va för tio år sen!!

Sjukt mysig nyår iaf!! Och maten....ooohh lalala!! :-D

2012-01-04 @ 20:28:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0