seg

Nu är äntligen tentaplugget över för den här gången! Hade tenta i lördags, halv tre till halv nio.....Inte helt schysst tycker jag. Kul lördag liksom? I morgon börjar en ny kurs, eller rättare sagt två kurser. Är lite nervös för det verkar vara mycket räknegrejer....och jag har verkligen glömt all matte. Jag menar verkligen all....alla matteregler är borta. Hoppas verkligen det kommer tillbaks när man väl börjar!

Idag har jag varit riktigt seg, inte fått så mycket gjort. Känns som jag har tusen olika saker jag borde ta tag i men det går så segt. Aja, det löser sig väl tillslut! Flytten närmar sig oxå!! Fast det blir lite trist å flytta ifrån min lilla hårboll. Vem ska jag nu sova med?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0