mitt år, 2011

Försöker bestämma mig om jag tycker 2011 var ett bra eller dåligt år. Hmmm, jag vet faktiskt inte.

Det började ju bra med en resa till Egypten. Fast det var jag inte säker på innan. Men det blev bra, kanske inte själva resan. Hotellet var sådär, fint och så men bara massa ryssar. Maten var ju inte direkt nån höjdare och dåliga blev vi men det var ändå bra.




Jag var nog rätt så glad här. Enda felet enligt mig var väl hårfärgen. Såhär efteråt förstår jag inte varför jag ballade ur så totalt över hårfärgen. Herregud, vad hände med mig?

Jag gillar ju att resa så det har ju varit toppen år 2011....Egypten, New York och Kroatien! Alla resor bra på sitt sätt!

Tyvärr har jag ju väldigt dåligt med kort från året, det är mest från resorna. Mest bilder på mig och T och jag ska väl inte lägga upp alltför många här.

I januari hade jöns fest. Så då kom Sarah och Andreas och hälsade på! Det var inte så många fester år 2011. Eller jag var inte på dem. Vet inte varför men det kändes inte så kul, det lockade inte. Visst jag var inte singel så då blir det kanske lite tråkigare men det har varit nåt annat också.



Men min kära Sarah livar alltid upp stämningen :)


Tror inte det hände speciellt mycket förra vintern. Det var kallt, riktigt jävla kallt. Det var en massa matcher som jag hoppades på att få slippa spela så jag kunde åka till Karlstad. Jag var riktigt förbannad och trött på att åka tåg. Jobbigt att säga hej då så många gånger på stationen.

Var nog ganska sur och grinig där en period....har ju sagt att jag inte är gjord för vinter :)

Ja vad hände mer egentligen? Det är lite som en svart hål. HK hade jubileumsfest, det var kul men de kunde ha ordnat bättre fest! Dom skulle ha anlitat mig och Tilde, The partyfixers!

Var förmodligen ganska mycket toffel. Tråkigt för alla andra kanske men jag vill också va toffel ibland :)



På jobbet var jag glad, iaf på bilden! Saknar mina fina arbetskläder men framför allt mina kollegor! Det var ni som gjorde att jag trivdes så bra! Ingen nämnd ingen glömd, ni vet vilka ni är <3

Var även kul att jag fick nya arbetsuppgifter på jobbet, alltid kul att lära sig något nytt! Kunde nästan allt i hela korridoren....bara lite kvar :)



Shit vilket jobb det här var....tar ju evigheter att skriva om. Men tänk vad roligt att läsa om några år! Jag får fortsätta i morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0