fortsättning...

Vad hände mer under 2011? Det var ju valborg i vanlig ordning. Det som brukar vara årets höjdpunkt blev inte riktigt som jag hade hoppats. Det blev en dålig start kort och gott. Ska väl inte gå in på det här men fel blev det. På ett sätt vet jag inte varför jag blev så himla sur å andra sidan så tycker jag inte att jag hade fel heller så här när man har facit.

Tog bara två bilder....bra där...

 

Maj...vad hände då egentligen? Förmodligen NY planering. Självklart nån/ett par resor till Karlstad. Stora ord kom ur mig, och jag menade dem verkligen!!

I slutet av maj drog jag och Sarah till NY. Kan fortfarande inte fatta att jag varit där! Vill verkligen åka tillbaks. Jag tycker vi hann med riktigt mycket men ändå finns det så mycket kvar att se. Vi hade ju ett jäkla tempo också. Det ville vi iofs men nästa gång vill jag bara strosa omkring!!

Skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst från NY men här är några iaf.

       

 

Allt var toppen med resan förutom att min väska försvann. Men det fanns ju några affärer i NY så det löste sig ;)

När vi kom tillbaks var det juni och sommar i Sverige. Midsommar spenderades hos vänner till T i Karlstad. Trevligt faktiskt! Träffade T´s familj!



Nån vecka in på juli var det dags för tre veckors semester! Första veckan var vi i Kroatien!



  

Har inte speciellt många bilder från Kroatien heller. Kroatien var iaf fint, och vi hade toppenväder! Skönt med sol och bad i en vecka! Var en både bra och dålig resa!!

Sen fortsatte semestern i Karlstad och Forshaga! Minns faktiskt inte exakt vad jag gjorde på dagarna. Men var iaf hus och kattvakt i en vecka! Hade några grillkvällar. Mysigt tycker jag!

Vi hade fest hos Karin och Johan nån gång i juli! Jag och Karin hade även blivit sminkade på MUS tidigare på dagen! Skulle verkligen vilja gå en sminkkurs så man lär sig ordentligt!

  



Fint!!!

Både roliga och tråkiga minnen från semestern men jag tycker ändå att det var mest positivt!!

Semestern tog slut lika fort som den brukar göra :( I Augusti var jag tillbaks på jobbet!

Hösten tar jag en annan dag!

God natt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0