Midsommar!!!

Idag är jag inte på topp....men det var det värt! Kul kväll igår!! Carro, Thea, Helen och Kerstin var här och hälsade på! De kom med tåget igår em, mina små katter blev såklart livrädda och höll till under säng och badkar hela tiden dom var här.

Det var väl mer eller mindre kaos innan vi åkte iväg på fest. Kan inte bli annat än kaos när 5 tjejer ska göra sig iordning.

Klockan sex blev vi hämtade och åkte mot festen i Segerstad!

Liten kisspaus på vägen


Partyhuset! Sjukt fint hus! :)


Fick en rundtur i huset innan det var dags för grillat! Grillat måste va det godaste som finns!
   



Söt hund!


Lite senare på kvällen var det dags för lekar. En tipspromenad som slutade med massa lekar. Jag var med i en....skulle försöka få in så många skumgodisar som möjligt i munnen




Självklart så vann jag :)

Skala och äta upp en clementine så fort som möjligt


Äta kex och sen vissla




 

Efter tävlingarna var det fest hela natten lång :)

Tequila!!


  

Lite dans blev det också!


Fick även tårta som var asgod! Är ingen tårtmänniska men en riktig somrig jordgubbstårta är ju riktigt gott!


Varför bara ta ett glas när man kan ta en hel flaska?






Vid tre eller nåt tackade vi för oss och åkte hem!



Nöjda och trötta tjejer!


Skulle ta ut lite pengar på vägen hem....var tydligen svårt..

  

Hemma!



Tusen tack för festen Peter, Staffan, Sofie å alla andra som var med å fixade!

Idag har det varit bakishäng med pizza! Blir soffan resten av kvällen, framför en film kanske!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0