Torsk!

Mina små hårbollar har typ diarré....iaf nån av dem. Fy fan alltså, kattdiarré är inte att leka med. Luktar fruktansvärt....kräks typ när jag tar bort det. Håller iaf på att koka lite torsk till dom, ska tydligen va bra för magen. Får se om jag lyckas, hur gör man med en torsk liksom? Haha! När åt jag torsk senast? Det där med att äta fisk två gånger i veckan är inget jag följer. Snarare två gånger i halvåret.... :(

Ikväll ska jag präva på zumba, har aldrig varit på det. Var på friskis och svettis version, fuego. Jag vet inte men det kändes inte som "riktig" zumba, och det var inte speciellt kul heller. Dags att bli lite mjukare i höfterna iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0