Pics

Lite bilder från senaste tiden!

Snygg outfit!

Från en lab i skolan!


Ser ju lite ut som en säck....


Lyckades även skada mig....men lika glad var jag för det!




Klassen var även iväg till sthlm för ett par veckor sen! Vi var på tre studiebesök! rätt kul faktiskt, roligast var nog ACO....kan bero på att vi fick en goodiebag ;) Klassen sov på ett vandrarhem men jag åkte till Paow och sov där!!!

Sen var ju Carro här och hälsade på!!!

Vi började dagen med en riktig megafrukost. Orkade i stort sett inte äta nåt mer på hela dagen. Gott var det!!!


På kvällen var det månen som gällde. Sista kvällen där som gäst. Jag hoppas verkligen de öppnar på nytt ställe!!!

Vi hade lite problem med att få till en bild som vi var nöjda med!
       

Vi hade kul på månen iaf och kvällen avslutades med en efterfest!

Fick lite hjälp när jag pluggade till förra tentan....var nog därför det gick så bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0