tjugonionde mars

Är rätt sämst på att skriva här just nu. Har inget riktigt sug. Händer inte så mycket heller. Nu är äntligen den hemska kursen över....fysikalkemin...eller nja, klarade inte tentan så den har jag ju kvar...men men, nytt försök om några veckor!
Nu läser vi läkemedelskemi, verkar va rätt mycket och krångligt här med. Kul att jag har samma lärare som jag hade i Uppsala. Känns bra!
På lördag ska jag jobba igen! Kul och väldigt bra för min plånbok!! Inte många slantar över när månaden är slut. Är så mycket att köpa till lägenheten. Blir aldrig klart här ju :( Men nu börjar det väl bli lite trevligt här. Skulle vilja köpa några snygga balkongmöbler, men hittar inte nåt som passar :(

Igår var jag på hockey, kul men dom spelade inte speciellt bra och stå i klacken var nog inte min grej!!

Idag gjorde jag nåt jag aldrig gjort tidigare, skoj skoj! I morgon är jag ledig! Då ska jag plugga, städa, fixa lite saker, träna mm så det blir fullt upp :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0