Functional moves

Ikväll har jag dödat mina ben. Testade ett nytt pass (nytt för mig iaf), functional moves heter det. Man använder bräda,fria vikter och sin egen kropp såklart. Det är en massa olika övningar, väldigt mycket ben, vet inte hur många utfall jag gjorde? Inte ett superkul pass, men bra och bättre än att gymma som jag inte tycker är så kul.

I skolan har vi pratat om kolhydrater, riktigt kul faktiskt! Blir så peppad på att lära mig allt! I morgon måste jag göra seminarieuppgiften om fotosyntesen....hmmm, var ju inte igår man läste om den?

Btw så har jag nu lärt mig locka håret med min plattång, typ iaf! Kanske inte går varje gång men det tar sig iaf!

Råkade ju typ få frågan om jag ville träna damlaget i Forshaga nästa år....haha,jag dör. Jag, damtränare? Nä...haha! Blev lite missförstånd där. Men kanske blir det lite spel om tiden finns!

Stenbron i Karlstad....och jag och Carro framför. Från en pw för typ en månad sen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0