Ny kurs!

Idag började en ny kurs....Farmakognosi Mat och Hälsa. Tror det blir en rolig kurs faktiskt! Kommer kunna allt om en massa olika växter sen. Kanske ska jag börja odla lite här på balkongen. Tyvärr har jag inga gröna fingrar....har fullt upp att hålla de blommor jag har vid liv. Heltidsjobb ju!

Tog en sväng på stan idag. Det skulle jag kanske inte gjort för nu är jag jättefattig. Kom hem med 3 par skor, ett par jeans, ett linne och en kavaj....för mindre än en tusenlapp så rätt bra jobbat ändå!

Fullt upp den här veckan. Föreläsningar, seminarie, träning, balkongfix och på fredag drar jag till Uppsala! Ska bli så kul att träffa alla igen!! För en gångs skull ser jag fram emot att åka tåg. Är helt ok nu när man slipper åka varannan helg!



Bilder från en utgång på Harrys för nån månad sen!




Kommentarer
emmlan

ha ha, snyggbilden ja ;)

2012-05-09 @ 17:23:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0