Uppsala

I Uppsala var jag ju som sagt hela förra helgen. På lördagen kom Sarah från Västerås och vi gick till Tilde där det var handbollstittande som gällde, eller sova, eller gosa med bebis! Kul att träffa alla från mitt gamla lag!!

Karins lilla Hillevi


Hannas lilla tjockis Hilma!


Jag var kvar hela kvällen och natten hos Tilde. Vi hade mycket prat att ta igen :)

På söndagen var jag och åt lunch med Anna. Vi köpte med oss en varsin sallad och satte oss vid ån! Mys!!
Efter det traskade jag hem till Frida där jag även sov över! Blev lite lek med denna lilla tjej





Blev lite sugen på att ta med henne hem faktiskt :)

Jag var lite nervös för att åka till Uppsala, eller kanske inte nervös men lite sådär orolig för hur det skulle kännas. Tänk om jag skulle längta tillbaks, skulle det kännas mer hemma än Karlstad? Kan säga att det var riktigt kul att va där, Uppsala kommer ju alltid va hemma på nåt vis, och jag saknar såklart mitt jobb, jobbarkompisarna och alla andra vänner där. Men Karlstad känns hemma nu, det är nog här jag ska va!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0