D4

Har haft en superhelg!!! Har verkligen kopplat av i helgen, inget plugg, inget jobb! Så skönt!!! Jag har dessutom haft besök från Västerås och Stockholm! Mina fina duschholespinglor!
Vi har gått på stan, varit ute och käkat och festat! Var så länge sen jag var ut, och så länge sen som jag verkligen såg fram emot det!!
 
Vi hann med två ställen under kvällen, Jaguar och Tempel! Träffade Peter så han gav oss en rundtur på jaggan! Ser väldigt annorlunda ut mot hur det var förut! Efter vi hängt där ett tag gick vi vidare till Tempel!
 
Jag hade skitkul men tyvärr hände det nåt knas med mina fötter? Skavsår och ont i trampdynorna händer ju titt som tätt när jag har klackar men det här var nåt annat. Mina fötter bar liksom inte upp mig. Fick verkligen koncentrera mig och ta i för att ens kunna stå rakt upp. Typ fötterna ville bara vika sig, så som det blir när man stukar dem. Jag är medveten om att mina fötter är lite konstiga, händer då och då att jag går helt vanligt, i platta sköna skor och så bara trampar jag snett och foten böjer sig. Men det här var värre än värst. Idag har jag ont och har fortfarande lite problem att gå.... känner mig som tant Ylva, 85 år...
 
Bilder från Sarahs kamera!
 
Tessan och Sara
 
Sarah, Tessan, Sara
 
 D4
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0