Fan vad svårt det ska va med en rubrik då...

I morgon blir det en lång dag! Skolan från morgon till klockan fyra och sen direkt till jobbet! Ska bli kul att jobba faktiskt, det var ett tag sen jag var på Bergvik! Det blir även jobb på lördag! Bra för det behövs alltid pengar här!
 
Är ju som sagt lite uppstressad över allt jag måste klara i skolan. Men jag är iaf inte ensam. Nästan hela klassen har press på sig. Förra året var det inte ens hälften som fick sin examen när de borde ha varit klara. Många av dem läser med oss nu. I Uppsala ser det ungeför likadant ut, så jag behöver ju verkligen inte känna mig ensam!
 
Emelie var ju här och hälsade på i augusti, superkul! Kom hit igen!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0