gnällfia

Har inget kul att skriva, enda jag har i huvudet är min pluggstress. Känns så jobbigt att jag måste klara typ allt, vet inte vad jag ska prioritera? På tisdag har vi seminarie igen med favoritläraren....så man får väl räkna med att bli halshuggen...
Samtidigt med kursen måste jag fixa examensarbete inom en-två veckor, kontakta praktikplatsen, tjata på universitetet om mitt tillgodoräknande som jag skickade in papper på för ett år sen....
 
Just nu känns x-jobb och praktik väldigt långt bort :( Får ju som sagt inte släpa med så många poäng. För mig är det inte hela världen om jag blir klar lite senare än tänkt så länge jag har en inkomst. Blir ju jäkligt tufft om jag inte får csn i slutet av januari....även om jag skulle få jobba en del  i feb så kommer inte den lönen förän i slutet av mars. Vad ska jag leva på? Känns jäkligt tungt.
 
Och så är det jul mitt i allt. Jag är inget större fan av jul. Visst kan det vara mysigt men jag tycker mest det är stress. Alla julklappar som måste köpas. Jag har verkligen inte tid till att irra omkring på stan, inte förän dagarna innan julafton. Tänk om alla kunde säga exakt vad de önskade, så mycket lättare det skulle vara.
En sak som blir skönt med jul är ju att jag iaf är ledig, eller har väl tusen saker att göra men jag behöver inte åka till skolan. Det är skönt!!
 
Sådär ja, nu har jag gnällt lite!
 
I helgen ska jag iaf ta en paus från pluggandet. Nu ska det nämligen planeras bröllop!!! Inte mitt eget då utan Sarah och Anderas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0