koffeinkick!

Är helt hyper just nu efter 3 koppar kaffe, börjar nästan bli lite illamående...
Har precis mailat in min powerpoint som jag ska redovisa i morgon. Jag var verkligen ute i sista sekunden, typ fyra min innan inlämningstiden. Har nog gjort världens tråkigaste pp....hade ingen tid över till att fixa bilder. Hann inte skriva allt heller så mycket får jag trycka in utantill tills i morgon...
Spännande att se hur det går, blir vi halshuggna den här gången också?

Har iaf haft en jättebra helg i Västerås! Har varit på Lars Wallin utställning, sjukt snygga klänningar! Sen var vi en sväng på stan, planerade lite till bröllopet, åt en massa god mat! Inte varje dag man får 3-rätters! Ja vi hann med lite allt möjligt!!


enda bilden jag tog under helgen...det här fick vi till förrätt!

nu ska jag dricka upp min kopp kaffe, sen blir det mera plugg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0