tentan

Jag skrev aldrig tentan igår....beslutade mig för att det inte var någon idé.

Jag är besviken på mig själv att jag inte var redo för att göra den, men jag har försökt. Men det är för mycket att läsa in på en vecka. Hade gärna pluggat mera under kursen men alla seminarier tog all tid tyvärr :( får vara glad för att jag bockat av en massa obligatoriska moment i både farmakologin och introkursen!

jag är iaf inte ensam om att skriva omtenta, finns fler i klassen som inte gick dit, skrev blankt mm...

På tisdag börjar ny kurs så då är det nya tag! ska planera och styra upp mitt liv nu!



såhär ser det ofta ut vid katternas matskålar.....katter eller grisar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0