ARG

alltså vad arg jag blir på våran lärare....måste få gnälla lite....
Hon gav typ hela klassen u på ett seminarie, det var bara nån som klarade sig.
i min värld är seminarie nåt man läser på till, man går dit och berättar vad man kan, ställer frågor och lär sig av de andra. Ska vara en öppen och trevlig diskussion. I min lärares värld ser det inte ut så, det är rena muntliga förhör. Där det är svårt att berätta allt man faktiskt kan för man vill ju inte gärna avbryta om nån annan fått frågan. Man vågar inte ställa de där "dumma" frågorna som man oftast lär sig mest på....

Hur som helst så fick vi en uppgift, läraren sa att det finns inga rätt eller fel, man kan ju komma fram till olika saker i de olika grupperna osv....
På förhöret är hon inte alls intresserad av hur vi arbetat, hur vi tänkte i gruppen, hur vi kom fram till saker osv utan hon ställer Sina frågor och kan man inte alla dom får man u. Så tydligen fanns det ett rätt eller fel, har man inte tänkt som henne och kollat upp det klarar man sig inte.... så sjukt irriterande! Blir ju inte bättre av att det dessutom ser ut som om hon njuter av att sätta dit folk?!?

Hon verkligen bara suger ur all energi från hela klassen. Tror faktiskt att alla tycker att det är en jätteintressant kurs och vill lära sig men många av oss har tappat suget. Det är sånna som henne man gärna rensar bort ur ens liv...

säkert helt ointressant för er men jag var tvungen att skriva av mig lite! nu ska jag fortsätta läsa om smärta!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0