R.I.P

Min lilla goa katt valle är nu i katthimlen :( Han var ju varit sjuk ett tag och i förra veckan fick vi beskedet att hade en tumör i tunntarmen. Så himla sorligt. Ett djur blir verkligen en familjemedlem.
Det här är det dumma med att skaffa sig husdjur, för nån gång måste man ta det där jobbiga beslutet. Tyvärr blir dom ju inte lika gamla som vi.
Det är ju för djurets bästa som man väljer att låta dem somna in, men det spelar ingen roll hur medveten man än är om det så är det superjobbigt. Hemskt att behöva leka gud och bestämma. Usch och fy! Jag är glad att jag har mina katter kvar men har redan ångest för när de blir gamla och skruttiga.
 
 
Kul katt som inte brydde sig om vad det var för väder ute....efter en regnig och hård dag ute kan man se ut såhär!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0