Tentaplugg!!

Ja nu är jag tillbaks igen då. Har inte haft nån lust att blogga den senaste tiden. Dels för att jag varit så sjukligt trött, haft fullt upp med skolan och  för att jag inte har något att blogga om. Det enda jag gör är att va i skolan, hemma och plugga.....inte så kul liv just nu :(
 
Idag är jag hemma och tentapluggar, sjukt mycket att läsa in. Vet inte hur jag ska hinna det innan fredag. Att våran lärare verkar njuta av att sätta dit oss och göra så krångliga frågor som möjligt hjälper ju inte.
Nästa termin är det examensarbete och praktik. Ska bli kul men sjukt stressande att man inte får ligga efter med för många poäng. Jag vet redan att jag ligger efter med 7 poäng. Dels måste jag klara allt jag gör den här terminen, plus en annan kurs som jag inte gjorde förra året. Har försökt läsa den dubbelt med farmakologin, har iaf lyckats bocka av vissa saker. Dessutom är inte allt klart med det jag vill tillgodoräkna mig så i värsta fall måste jag läsa mera organkemi....den kursen börjar på måndag, asjobbigt om jag måste fortsätta läsa dubbelt resten av terminen. Ja, ni förstår kanske att jag inte har nåt liv just nu.
 
Har iaf börjat spela handboll igen, skitkul!!! Är tillbaks där allt började, i Forshaga HK. Det är på en alldeles lagom nivå för mig, en träning i veckan! Jag och cissi är gamlingarna i laget....många som är typ tio år yngre. Inte bra för min åldersnoja, haha!
 
Nu ska jag tillbaks till böckerna! Myser till det med lite smultronte!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0