Några bröllopsbilder

Nu kan man väl säga att jag typ lagt ner pluggandet till tentan på fre. Är lite för mycket att klara två stycken dagarna efter varandra. Jag satsar på den som är på torsdag. Den andra kan jag göra senare i höst när kursen går igen. Så trist att aldrig blir klar, vill gärna göra allt på en gång. Men jag får försöka bocka av en sak i taget, annars finns det risk att det blir pannkaka av allt.
 
 
Lite fina bilder från Sarah och Andeas bröllop!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var ett himla fint bröllop och jag är jätteglad över att jag fick vara toastmadame!
 
Blir en snabb träningspaus och sen blir det böckerna igen!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0